ما دو تا...
ما دو تا...
عاشقانه

من سنم زیادنیست

فقط18سالمه

ولی شایدخیلی تجربه هاداشتم

بعضیابه عشق توسن کم اعتقادندارن ومیگن ک فقط وابستگی و..این چیزاس

ولی من واقعاعاشقش بود

بعدازیه سالی ک باهاش بودم همه چیز یهوتموم شد

سه سال بعدکه رفتم سراغش اونم عشق منوواسه باردوم قبول کرد

توی ابرا سیر میکردم ولی...

بعدازاینکه منوعاشق خودش کرد

بهم گفت میخوام تمومش کنم فقط خواستم تلافی کنم

حرفام دروغ بود و همسر آیندم بهم اجازه نداده ک بلای دیگه سرت بیارم

اون واقعا منو خورد کرد

هنوزم میبینمش بعضی وقتا تو خیابون

هنوزم دوسش دارم

خیلی زیاد...

این خاطره نبود

فقط دلم یهوگرفت وخواستم ک تعریف کنم

همین...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط ایلیا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.